Friday 16 May 2014

HADIAH HARI GURU

salam
*
*
*
*
dulu-dulu zaman aku sekolah aku suka sangat hari guru. sbbnya::
  1. xp sekolah pon xpa. coz xbelajaq. keja sekolah leh xtend sehari lagi.
  2. tetiba ja ari 2 suma cikgu leh jd sporting. cikgu yg paling garang n yg penah tgok muka dia senyum pon leh gelak sampai xhengat.
  3. ada acara maen2.
  4. makan sedap. slalunya ada jamuan. xyah beli kat kantin 
  5. balik awai.
bila dah jd cikgu ni aku masih rasa seronok. bukan sbb xyah mengajaq, bukan sebb balik awai.bukan sbb ada acara maen2 tapi sbb aku nampak kegembiraan di wajah anak2 murid aku. aku nmpak mcmna depa cuba untuk menunjukkan penghargaan depa kat para guru. 

okeyh...ak xdpt byk hdiah. dri 7 klas ak ngajaq aku cuma dpt 4 hadiah. tp aku xkesh. mngajq pendidikan khas cukuplah bila depa dh boleh urus diri, bc abc 123 alif ba ta. tau bacaan lam solat n amalkan. tu dh cukup mnjd hadiah terbaik utk aku. tu ja yang aku inginkan dari anak murid aku. 


sekian,
wslm

No comments:

Post a Comment