Friday 16 May 2014

sambut hari cekgu

salam...
ha...arini pepagi lagi ak dah nak ngepos someting. bukannya apa...cerita ni dari smlm lg. tp smlm ak dh letih sgt....rs ngantuk yg teramat maka ak pon tidoq awai walaupn byk cerita yg nak kongsi. okeyh...trending smlm adalh hari guru. suma org post ucap slmt hari guru kat suma cikgu n para pndidik. kat sekolah mstilah cikgu wat sambutan utk diri masing2...sambutan hari guru.

ha.....sbnqnya ni la yg ak nak cerita. pasai smbutn hari guru kat sekolah ak. sekolah aku smbut hari guru seminggu baq ang....dr ari senanyan (isnin) smpai la satgi ni...lunch. sekolah ampa leh wat cmni??? sekolah aku ja bleh....hahaha. okeyh meh cni nak hbq mai cket apa la yg depa dok buat smpai seminggu 2. ak pon heran gak ms mula2 diumumkan dalam taklimat ringkas ari 2. siap aku cek balik kat gugel hari guru ka minggu guru. nyata sbnqnya hnyalah hari guru. tp dh sekolah aku nak buat seminggu aku lyn ja...seb baik depa x buat buat 7 ari 7 mlm ha.....kalo x jenuh aku...

isnin::12 jun 2014
kononnya latihan kebudayaan. tp group ak x dak wat ap pon. jd slmt dah sehari aku.\

selasa::13 jun 2014
cuti ari wesak. aku tidoq ja kat umah. selamat lagi sehari.

rabu::14 jun 2014
sukaneka. balik dr smk padang temu ak terus balik umah salin pakai tshirt n p balik sekolah. ok, group ak menang satu game ja. xpa, yg pnting njoy. ak xmnyumbg mata pon kat group. buknnya x nak tp dh xmmpu. gamenya suma jnis kena2 aim. mang la ak fail. cuba buat maen congkak ka, dam ulaq ka glh pnjg ka, maybe ak leh sumbg mata. ni game baling gelung, tuju gelung..mang la ak xreti...huhuhu.

khamis::15 jun 2014
pertandingan petanque. ni lagi satu game yang memang aku fail. petanque ni lebih kurg cm lawn bowl. ckgu2 p.khas mang terror kot men game ni. kecuali aku. sbb aku mang tangan senget. asal baling ja lari p arah len. group aku dpt nombor 4@5 cm2. dh hebh men wat latihan kebudayaan. group ak wat selawat ja...berzanji sket. bunyi kerincing sket. ketuk2 kompang sket. setel.

jumaat::16 mei 2014
ad persembahan kump. rsnya group ak paling simple. ak ketuk2 kompang sket. malu nak ketuk byk2..hahaha. kak azah bunyi kerincing sket. kak yati n kak pah main ap tah marakas kot nm dia...firdaus berzanji sket. k.rozi,k.mariah,k.mazirah nyanyi kuat2..hehe. kump len wat persmbhn dhsyat2. tp kalo tya aku ak pling suka group ckgu ridwan sbb dia buat dikir barat. ak kan fanatik dikir barat. okeyh, acara pympaian hadiah..group ak dpt no 5. okeyh la kan....at least group aku suma dh berkerja keras..hehe

sabtu::17 mei 2014
lunch kat holiday inn. xtau nak pakai baju ap. 2 ja...

tgok....penuh kan aktiviti smbut ari guru kat sekolah ak.dhsyatkan??? aku hrp sgt cikgu isa uploadkan persembhn suma2 2 lam youtube. leh ak download. nak p minx copy segn plak.

okeyh, last word SELAMAT HARI GURU utk semua pendidik.

salam

No comments:

Post a Comment