Friday 9 May 2014

SYUKRAN JAZILAN:)

SALAM SEMUA,
ALHAMDULILLAH

Blog ni dah canteekkk...
TQ byk kat adek sara kerana dah tlog kakakmu yg sangat  kurang pandai bab mencantekkan blog..

okeyh...talking about her..
sapa sarah ni???
ni>>>>>http://yassara.blogspot.com/

ni la sarah....
dia ni sgt nice:):):)<<<snyum byk2>>>

junior kat MMAS. satu bilik ms F5 kot. xingt tp yg pasti sarah junior aku yang sgt rpt. dulu dia comot ja (jgn marah ya), tp skrg dia dh jd sgt matured:). xcaya leh try bc blog dia. kata2 dia buat ak malu sndiri.

sarah skrg bergelr mahasiswi di Jordan. jd, walaupn ak lebih muda tua dripadanya namun, kata2nya yg ak intai dlm diam ttp la ak hormati. Sejujurnya aku mang xmmpu utk menulis seperti dia. ak hanya tahu menulis apa yang ada dlm kepala. hanya tulisan yang aku kira sebuah cebisan.

maka, aku amat berhrp agar suatu hari aku mmpu menulis seperti dia. menulis sesuatu yang boleh mendatangkan sebuah manfaat kepada diri aku sndiri terutamanya dan sm2 berkongsi manfaat dengan yang lain. jadi, tlog doakan aku ya!

okeyh,
rsnya cukuplah n3 aku pd kali ni.
akhir kalam....TQ A LOT SARAH:)

sekian,
wassalam...:)




No comments:

Post a Comment